Dj na svatbu

Dj na svatbu

Více..

Karaoke show

Karaoke show

Více..

Videodiskotéka

Videodiskotéka

Více..

Moderátor

Moderátor

Více..

Dj na večírek a firemní akci

Dj na večírek a firemní akci

Více..

Dj a karaoke pro děti

Dj a karaoke pro děti

Více..

Dj a hudba na narozeniny

Dj a hudba na narozeniny

Více..

Dj a hudba pro Silvestr

Dj a hudba pro Silvestr

Více..

Traffic light party Seznamka

Traffic light party Seznamka

Více..

Cryogenic party

Cryogenic party

Více..

Bubble party

Bubble party

Více..

Ohňivá party Fire show

Ohňivá party Fire show

Více..

AC DC REVIVAL

AC DC REVIVAL

Více..

Kapela na svatbu, ples, večírek

Kapela na svatbu, ples, večírek

Více..

UV párty

UV párty

Více..

ELVIS REVIVAL

ELVIS REVIVAL

Více..

Firemní večírek program,oděv, a možné téma

Dj,videodisko,karaoke show,kouzelník,zpěvák,moderátor

Firemní večírek tipy,nápady,restaurace

Na firemní vánoční párty přitom chodí rádo jen 16 procent zaměstnanců. Tento překvapivý výsledek vyplynul z průzkumu agentury STEM/MARK, která se na podzim dotazovala několika stovek zaměstnanců v Česku. Téměř třetina pracovníků uvedla, že na firemní mejdany chodí, jen když na to mají náladu. A to i přesto, že se zaměstnavatelé snaží vymýšlet nejrůznější zábavné programy, aby své zaměstnance na akce nalákali. Firmy si objednávají například sommeliéra, barmanskou show, někdo pozve kuchaře na přípravu exotických jídel, tradicí bývá karaoke, vystoupení bavičů či kouzelníků, ale i digitální projekce a laserové show. Letos je trendem také pořádání večírků na parnících, které brázdí Vltavu.

Zdroj: https://finance.idnes.cz/firemni-vecirky-zlepsuji-komunikaci-mezi-zamestnanci-ppu-/podnikani.aspx?c=A111206_1696502_podnikani_zuk

Z pohledu personalistů jsou taková setkání důležitou součástí interní komunikace, která rozvíjí firemní kulturu. A jde o dobrou investici. Zaměstnanci se lépe poznají, což se může odrazit v jejich následné spolupráci. Zvyšuje se tím i náklonnost, respektive loajalita k zaměstnavateli. Právě na večírku se lze seznámit s kolegy z ostatních oddělení a třeba i neformálně podebatovat s šéfy firmy o situaci na pracovišti a dát zajímavé podněty pro změny. Pro zaměstnavatele je pořádání firemního večírku investicí, která se vrací ve zvýšené pracovní motivaci zaměstnanců. A na kolik je přijde? Ceny za předvánoční podnikové akce šplhají i k milionu. Záleží na velikosti firmy. V průměru se počítá 350 až 1 000 korun na osobu za catering. Pak se ještě platí významná položka za doprovodný program, případně za hudbu, někdy ji zvýší pronájem prostoru.

Pronájem a zajištění akcí a programů v klubech Praha

Možnost dlouhodobého pronájmu / pouze v Praze a okolí /

Slevy

Při pronájmu více věcí najednou Vám uděláme individuální cenu.Ceníme si dlouhodobé spolupráce

Touto činností se zabýváme již od roku 1995